Dashboard | Follow
Credits:
Love is Cinta
Monday, October 31, 2011 | 12:44 AM | 0 comments

Aku tak mampu pertahankan lagi , Cinta yang menyakiti ,Biarlah aku pergi ,Tiada hampa di hati - Pendam;Shahir 
Semua orang mesti ada pengalaman masing-masing kan dalam cinta monyet nih . Cinta monyet nih macam cinta yang tak kesampaian . Macam-macamlah , bertepuk sebelah tangan lah , cinta SS (syok sendiri) lah ,  teman tapi mesra la . Ehh banyak lah . Malas nak list haha . So , let me start my love storyy oyeahhh #goyang-goyang kepala .


Jejaka rambut biru . Oyeahh haha yes Him . Erghhh malasnya nak cerita pasal dia . Cerita pasal orang lain boleh ? Okayy tak boleh . Nak cerita pasal dia jugak . Tenenenenene ;


Kita ringkaskan boleh ? Kalau nak cerita semua sekali , boleh muat dalam satu novel . K tipuuu . Hihi macam nihlaa , encik rambut biru tuh dah jadi hak milik orang lain . Means , dia dah ada orang lain lah kan . Mimi dah tak dapat buat apa-apa . Mimi just boleh doakan kebahagiaan dia . Dia pun nak ada life sendiri jugak kan ? Mimi pun sama . Cuma apa yang berbeza , dia dah ada life baru , tapi Mimi takde lagi . Mungkin life baru Mimi single forever kot . Malas nak couple bagai . Serik serik serik . Hurm , memang lah jealous sikit tengok orang couple bertahun-tahun haa . Tapi , bila fikir balik . Couple lama-lama pun , kalau dia bukan jodoh kita . Tak dapat jugak kan ? Hurm , nanti taknak lah couple bertahun-tahun then bila nk clash , payah nak lepas . Gila meroyan bagai menangis berteriak taknak lepas encik cinta hati . Ehem ehem , macam cakap dekat diri sendiri je . Haha biarlah . Sekurang-kurangnya , boleh dibuat pengajaran untuk diri sendiri .


Nak sayang orang tuh boleh , tapi berpada-pada . Tapi aku , sayang separuh nyawa haaa astaghfirullahalazim :( Lalainya aku dengan cinta dunia . Tadi , Kak Fiqah bagitahu aku satu benda and benda nih aku langsunggggg tak percaya :\ WMNA , dia ... Arghhhh ! Please gua taknak cerita pasal dia dah weh . Lupakan dia Mimi . Come on come on ! Seriously , berita tuh teramat mengecewakan aku . Aku tak sangka dia boleh buat macam tu . Sebab ... biarlahh . Kun faya kun . Benda dah nak jadi . Tak dapat nak putar balik :( Hope dia tabah lah . 


That's all . Farewell :)

OLD | NEW